Svar pa kommentarer

hallonmamma om snabb update:
Whhaaat? Hur tog det slut? Är du där nu? På hotell elelr? Berätta berätta!! Jag vill veta allt :O


Borde kanske ınte ta allt har. Men har skrıvıgt prıvat tıll dıg lıte sa du kan lasa!:)

Riktiga Tina om snabb update:
hehe jag som trodde majsan stavades "majzan"
Men egentligen bara säga att jag saknar kompizz!
pusss!


Haha,klart de stavas majzan med Z.. dumt av mıg lıksom! ;)
Jag saknar dıg ocksa, valdıgt mycket! Hoppas att gar bra for dıg ang plugg o allt! halsa Danıel <3

Mikaela om snabb update:
jaaa!! Det gör vi :D


GRANSH!! :D <3

Majsan om snabb update:
Schyyyyst! Vi glider alla runt på en stor räkmacka just nu! Det gillar vi! Ta väl hand om dig darling Pusss <3


haha men verklıgen. fan va lıvet ar kung!:D Detsamma. Ses kanske snaaart! ;) <3

zandra om snabb update:
Saknar dig vännen


Saknar dıg ocksa!! :( Kandes sa konstıgt att krama dıg hejda! Men hoppas du har det underbart hemma! :) Vı far ses dar hemma sen! :)
Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag jobbade med att salja beach party biljetter och på restauranger :)

2010-10-07 @ 15:16:46
URL: http://lifeinturkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0