Alltså jag har inte ens varit här en timme...

Denna morgon var garanterat händelserik på ett mer vidrigt sätt! Haha!! Imorse när jag kom luktade det skit inne på avd där vi hämtar alla våra barn innan man går in på sin egna avdelning! Då en av "mina" ungar reser sig upp och springer mot mig så ramlar det (håll i er nu!) LÖST BAJS ut ur blöjan och byxorna!! Jag slet av mig mina kläder och tog ungen under armarna och in i badrummet. De slutar med att jag fick bajs lite var stans! Så insmord i sprit och en tvättmaskin har gått! Ja jag tror inte ni vill veta mer alltså...! Sen när vi satt och åt frukost häller en annan unge fil över hela mitt ben. Ja allt inom loppet av 1 timme! Life is good....Eller?
Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hahah! Fy fan :P

2011-05-02 @ 09:18:03
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0