From white chicken to a brown asshole

Haha, med rubriken menar jag självklart min bränna!;D 

Jag känner mig ofräsh som fan efter en dag i solen pendlandes med lite städning, lukar svett och bara är halft vidrig!;D Tänkter inte duscha heller, tänkte att mina arbetskamrater ska få känna på min lukt imorgon! haha nej fan va äcklig jag är! Jag ska snart möta upp Moster för lite träning, sen blir de dusch och förbereda sig för BB ikväll. Shit alltså jag är typ fortarande arg för att Rodney åkte ut igår.. helt sjukt! haha!

Och imorgon så drar min lilla flicka iväg till Turkan utan mig. buhuu.. Jag kommer sakna henne, jag saknar henne redan liksom! Men snart så kommer hon få träffa mig vaaaarje dag under en längre period! Vi får se hur länge hon står ut och tycker de är kul!;D hahaha!

PUSS på dig underbara flicka, tiden kommer gå fort och snart ses vi igen!:)
Kommentarer
Postat av: Linda

Måste kanske vara den bästa beskrivningen EVER när man går från vit till brun :D <3

2011-04-25 @ 22:58:57
Postat av: hallonmamma

Jag vill också bli brun!! Måste nog lägga mig och steka ordentligt någon dag. Det värsta är att jag har en tendens att bli röd som en jävla kräfta på grund av mitt pigment. Men vem har inte sagt att rött är snyggt ;)

2011-04-26 @ 10:18:23
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0