Vem fan gemför religion och prostitution om inte Tessan....

Jag och Tessan sitter och pratar om min flytt till Turkiet....

T - Du får fan inte flytta till Turkiet, man kan inte lita på människor som tror på något som skrevs för miljoner år sedan!
A - Men vadå det finns ju kristna som också tror på saker som står i biblen och lever efter det..
T - Men jag umgås ju inte med sånna heller!
A - Nä men du kan ju inte dra alla över en och samma kant!!
T - Det är ju ungefär som att jag skulle föreslå för J att bli prostituerad, alla torskar är ju inte psykopater och det är ju inte säkert att man blir mördad..
A - Hahaha alltså du kan ju fan inte gemföra religion och prostitution!!!
T - hahaha joo!!
A - Neej det kan du fan inte göra! Hahahaha fyfan ....
T - Men jag vill inte höra om att du blivigt mördad oh nergrävd i en hönsgård!
A - hahahahhahahaha!!

Denna disskution retar säkert många, speciellt de med turkiska pojkvänner! Men ta det med en klackspark! :P Det går inte att disskutera sånt här med Tessan, för hon lyssnar ändå inte på vad man har att säga! :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

precis.. Ligger högst upp på önskelistan nu! :)

2011-04-05 @ 22:39:29
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha någon mer som är orolig! de ligger i något hon säger! men hon skulle aldrig säga de om hon inte brydde sig om dig :)

puss

2011-04-05 @ 23:32:31
Postat av: Tessan

pecis, och jag tycker att man kan jämföra det, i stora drag!

hahaha, och d e ingen idé att prata om sånt med mig, för jag har en sådan åsikt, och komme inte ändra på mig.

folk är idioter till motsattsen e bevisad i helhet :)



Puss påre syran ;)

2011-04-06 @ 13:05:34
URL: http://javligtjobbig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0