1 augusti

Inatt vaknade jag till av ett ryck då min lillsyrra kommer hem kl 04 från Danmark och sliter ut kontakten till min fläckt och tar in den till henne.. Det kändes som det bara hann gå ca 20 min innan min telefon ringde då moster fråga om jag vill följa med och bada men i själva värket var den 8.45... "ah visst.." "bra ses om 30 min!" öhmmm. jag fatta knappt vart jag var men upp kom jag!

Så har spenderat min dag på Eriksö tillsammans med moster och Carina. Sen kom även T, R och twinsen dit! Dock gick solen i moln runt två tiden men några soltimmar fick vi iaf och jag kände hur de brände på ryggen så det kanske tog lite iaf!:)

 

Det ser ju inte ut att ha varit de bästa vädret men de brände på bra ett tag! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0