Avtängt

Igår när jag kom hem från västerås så skulle jag ta tunnelbanan till Danderyd där far skulle hämta upp mig. Men tydligen så var allting avstängt. Det stod massor med poliser, brandmän och akutambulanser överallt. Det hade tydligen skett ett självmord. Så jävla hemskt. Så alla folk som kom ner fick vända och vi alla fick gå upp igen.

Jag förstår inte varför folk om de nu är så att de ska ta självmord inte gör det typ från en bro eller så där inget annat folk är..För det utsätter ju massa andra människor som kanske får men för livet liksom. Tänk er själva och va lokshauffören.. hur bra lär han/hon må?.. nä fyfan!
Kommentarer
Postat av: Elin

Japp, vi bodde på Fougere och det blir det nu när vi åker igen oxå :) fan, bor ju alltid där :D blir iaf sista gången för i år som jag åker nu och jag vill inte ens tänka på ångesten som kommer komma när jag kommer hem :( helt galet hur underbart en stad kan vara! :)

2011-08-08 @ 21:42:35
URL: http://technolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0