Från psyko till ganska normal

Jag är på bättre humör nu än vad jag var igår och till några timmar sen.. Kan jag sluta göra en jävla gröt av allt i mitt huvud?!.. den dagen man slutar med det...den lyckan liksom!

idag har vi bara varit iväg och handlar.. heela dagen.. sen tog jag tag i mitt liv och gick upp till löpbandet.. Så jävla tråkigt men att träna ska tydligen vara bra! Känner mig faktikt redan piggare och för bara någon timme sen så började jag städa hela köket och vardagsrummet! sånt händer inte vanligtvis i mitt lata liv.

Imorgon ringer klockan 06.30... pga att vi ska TVÄTTA!!... Mamma drog iväg själv så jag och Dulle får ta tvätten.. jo man tackar.. Eftersom det är en av de roligaste sysselsättningen så varför inte gå upp lite tidigare än vanligt för några maskiner tvätt.. mmm lovely!

Såå innan mamma kommer hem imorgon är schemat tajt.. Vi måste städa ordning hela huset eftersom det alltid finns en tilldens att de blir väldigt stökigt såfort hon försvinner.. Kanske de som gjorde att jag fick sådan energi till att städa för ett tag sen.. Den pedanta är på ingång!! haha, kan faktiskt stämma till en viss del! Sen blir det iaf till att packa heeeeela dagen.. jag hatar och packa så tajt inpå..but what to do.. jag har haft en "busy" vecka....eller?

Nej, tack och gonatt!

Och som en extra grej, sätter jag in en bild för de blir ju så jävla mycket roliagre då som man brukar säga...

Top model Stockholm nästa kanske... why not?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0