Go-morg-gen man-nen!

Fantastiskt att man redan är vaken efter bara 5,5 timme sömn... Sovigt hur dåligt som helst inatt.. Min psyke är inte stabilt för 5 öre.. Jag fick tips om under min tidigare undersökning att gå och prata hos en psykolog.. Jag tänkte "haha, är du dum på riktigt?" Nu börjar jag fundera på det ordentligt, kanske de jag behöver för att de ska släppa allting?

pratade även i telefon med Mr.R igår.. Han frågar om och om igen, jag nästan gråter i telefon... Normalt? Inte mycket om ni frågar mig... nästan så jag skrattar lite åt mig själv faktiskt.. Skönt att han känner mig så pass väl och sätt dessa sidor hos mig innan.. Annars hade han nog hållt med om att jag är dum i huvudet! haha..

Jag har en liten plan i bakhuvudet.. Troligtvis kommer det bli så, för jag pallar inte mer. Frågan är bara om man kanske river upp gamla sår ist för att laga dom.. Säger som Erikas tatto...what you feel is what you are...


Ledsen meen...där ni är..Har jag redan trampat upp.. Varsegod.
Kommentarer
Postat av: Caroline

Berätta din plan :) blev nyfiken hur den ska gå till!

Sen kramar till dig!

2011-08-21 @ 12:48:02
URL: http://Piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0