gonatt

Efter denna dag var det jag som somnade in lite skönt i min säng i några minuter innan min skönhetssömn avbröts av att de blev middag! Det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp!

Resten av kvällen spenderades med moster, mamma och kusin samt faster som kommit hit upp till Sthlm för några dagar!:) Det är trevligt att träffa släkten nerifrån som man inte ser så ofta! Vi har bara suttit i soffan och snackat och käka massa gott hela kvällen! Välbehövligt!

Har även fått mig en riktigt skön massage, jag låter inte vem som helst massera mig och jag tackar princip alltid nej när folk erbjuder av olika anledningar. Men ikväll gjorde faster på mig och jag höll på att somna.. det tog säkert 15 min innan jag kunde slappna av och efter ett tag märker jag själv hur jag håller andan.. helt sjukt.. massage är inte menat för min kropp! ;D haha!

Jag borde egentligen sova nu.. Men sitter istället och laddar upp ett helt album på face med bilder till en viss herre... och det är ju inte några utan hela 101st!! Hur fan lyckades jag/vi?! :P

nee för mycket snack i en liten verkstad!... Mer än halva iaf.. Vi hörs imorgon!

PUSS
Kommentarer
Postat av: Mathilda

"Take my picture! Like this. And like this. Wait... Like this. Come on yaa, take my picture!" Värre linslus får man leta efter! :D

2011-08-03 @ 04:55:30
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0