good good

Så jävla duktig man är då!!

Pappa ropade på mig och vi gick upp till gymmet.. Självklart var Johanna där (som håller i cirkelträningarna) och berätta att det var cirkel kl 6 och att vi gärna kan komma upp efter vi sprungit eftersom de fanns lediga platser.. Efter 40 min på löpbandet sa vi "ja vafan vi går upp då!" andades i 5 min sen blev det 50 min cirkelträning...

När jag hade kvar de tre sista stationerna så höll jag på att både svimma och spy.. antar jag tog ut mig lite väääl mycket.... Men det kan ju vara bra för mina extra kilon!! ;) höhö..

Kommentarer
Postat av: Linda

haha nää de kan man lugnt säga :D fan va duktig du e, önskar jag hade sån motivation :P

2011-08-24 @ 20:25:21
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0