Good news

pratade nyss med min kollega.. haha fan va gammalt de lät med tanke på att hon bara är 25..:P men iaf. Hon berättade att de chefen sagt till mig stämde inte då det blivigt ändringar.. så nu helt plötsligt ska jag få jobba tillsammans med Maria och Monkan igen på min gamla avdelning!! :D känns mycket mycket bättre. För om man säger såhär.. det är enklare att rida på en häst som redan är inriden!;)

hon sa även glatt att "ja du kommer ju mitt i inskolningarna nu också:D!" förstår inte varför hon lät så glad för de.. antar att de har något med att hon är förskolelärare;) medans jag själv tycker det är den absolut jobbigaste tiden!! :P

känns bra detta, äntligen ska jag få gå och jobba.. dör av att bara sitta hemma hela dagarna.. Det är ju inte så att de finns något på kontot att göra av med utan de är mer åt andra hållet!;D står liksom error.. haha! Meen det går sakta men säkert frammåt!

Cashen rullar in som dom ska, de går bra nu
rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0