last day in vässan

Jag skrattar när jag tänker på hur blödiga jag och Mattis är! Igår drog vi på en roadtrip till Hallstahammar och käka glass! Påväg hem så börjar jag helt plötsligt gråta.. hahah! Jag fick känslan av att jag skulle åka hem redan igårkväll. Slutade med att vi satt och asgarvade! :D haha "Anna det är 22 timmar kvar!" haha!!

Och imorse väckte jag Mathilda på Big Brtoher viset! Jag smyger in och så börjar jag sjunga "vakna nuu, du kan inte soova...heeela dagen..du måste vakna nuuu!!" haha. När vi bodde i Turkan så sjöng jag alltid den när jag vaknade innan henne! Och samma sak gjorde jag med Tina när hon var där! haha ;) blivigt lite av en grej när jag umgås med dom kvinnorna! :P

Men nu ska vi käka lite lunch/middag och umgås sista timmarna innan jag beger mig mot Sthlm igen.. uhuuu, vill inte åka hem!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha, bästa sättet att vakna på!! Elleeer?! ;) <3

2011-08-07 @ 18:14:05
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0