Måndag

Idag ringde ingen mindre än min gamla jobbarkompis Maria, vi tog en liten promenad under hennes rast och då kunde jag inte undvika att gå in och hälsa på Monkan medans jag väl var där. Dock spred sig rycktet snabbt så hela personalstyrkan dök upp, trevligt att se dom!

Imorgon är det dax att vara tillbaka igen och snacka lite med chefen. Dock kommer jag bara ställa upp om jag får jobba tillsammans ed mina gamla arbetskamrater på min avdelning. Vill inte annars. Fick reda på lite saker som hänt och jag har ingen större lust alls att ens gå tillbaka. Meeeen vad gör man inte för pengar..visst?!..

Blev medbjuden på lördag att följa med på middag o fira av två pers som slutat hos oss. Så vi får se hur jag gör!

Hatar alla dessa jäkla måsten som nu börjar igen... Vad hände liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0