Nöden har ingen lag;)

Denna dag har varit fruktansvärt seg.. Och mitt huvud har dunkat fortare än hjärtat efter dagens rädda-barnet-som-blev-slagen-med-pinne löpning... puha alltså!

Men ska vänta in min far, sen tänkte jag iaf försöka ta mig upp till löpbandet! Var lat igår och orkade inte.. Men varannan dag är väl inte dåligt de heller! :)


En dag var jag ute och sprang i alanya..sen gjorde jag de aldrig igen!
- hahaha så jävla äcklig bild, lagom svettig.. tog säkert 3 dagar innan jag andades normalt igen;)
Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja men verkligen, har redan fått två höga telefonräkningar efter alanyaresan o dom va väl inte heller så roliga precis :P jag har tele2 nu, med kompis o de kostar typ 5 spänn i minuten, vafan e de liksom värsta rånet ju :P så aa min nya telefon kommer väl imorrn eller nåt så då blir de kontantkort till den så slipper man bli ruinerad, lagom kul o gå runt med två telefoner bara men vad gör man ;P

2011-08-24 @ 18:08:06
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Vadå, var det här den dagen du var tvungen att spurta till V's restaurang efter nyckeln för att jag var så jääla skitnödig? ;D

2011-08-24 @ 23:48:06
URL: http://mathildaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0