regn regn mera regn....

Vilket jävla pissväder det är alltså. Bara vräker ner i regn här nu och oska och blixtrat har det också gjort! Nästan så att man blir lite rädd fast samtidigt är jag så farsinerad av det så jag måste stå där i fönstret och kolla! haha:P

Har bara packat idag, ja inte allt.. tar några dagar att packa min lilla väska! På lördag bär det av. Fan va skönt det ska bli att få komma bort hemifrån igen.. yeaah!

neej hoppas regnet avtar snart så mitt plattade hår inte förstös när jag ska bege mig in mot stan! ;D haha
Kommentarer
Postat av: Linda

vad du far o flänger, vart ska du ta vägen nu då? :P

2011-08-10 @ 19:04:13
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Linda

Men hallåååååå! Vart ska du?? :P

2011-08-10 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0