Sista Augusti

Extra timmarna rullar in, det går bra nu! Känns som det ända jag gör är att jobba just nu!  

Har faktiskt städat hela min garderob idag! Det var verkligen behövligt, man hittar massa plagg man inte använt på länge och även sånna man aldrig använt alls!;D haha! Borde ha mer ordning men jag orkar liksom inte fixa varje gång man ska ha tröja nr 4 i raden och de tre översta ramlar ut.. inte så jag ställer mig och viker ihop det just då utan då trycker jag in det ist.. Men ska väl försöka hålla det snyggt nu ett tag! ;D

Annars så har jag spenderat kvällen i soffan med mamma och lillsis framför "hur många lingon finns det i världen?" Huuur bra film som helst, man fick sig både ett par riktigt härliga skratt men föll även tårar, som de ska vara helt enkelt! Helt klart sevärd film! :D


Det gör ju inget att Sverrir Gudnason är med i den...
Han är ju förbannat snygg! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0