tekrar arkadaş..

Dvs vänner igen.. Min sista dag i turkiet bestod av att säga hejdå till alla vänner. Jag skulle även säga hejdå till Ali min älskade bror och var därför tvungen att åka till shopen..Där mitt X jobbar.. Det visade sig att Ali inte befann sig där och istället slutar det med skrikande ord mellan mig och N.. Jag grät i bilen när vi blir skjusade till R.. han märkte att det var något direkt och när jag berättat vad som hänt fuckar han ur och skriver massa sms med N på kurdiska... mindre bra kanske.. Jag tar ifrån R telefonen och skriver att jag hoppas att han(N) aldrig hör av sig igen.. Efter de kom ett bittert sms som jag inte svarade på...

Nu efter har vi skickat mail till varandra. Jag kommer inte gå in på vad som sas under bråket, men det han sa, sa han för att han bryr sig.(Vilket han förklarade nu efter!) Men som ni vet med dessa kurder.. Dom får inte riktigt ur sig det dom egentligen menar vid rätta tillfällerna, utan de svartnar istället..

Såå, efter månader av bråk är det äntligen över, nu är vi vänner och de känns bra!


Bild från när jag var med honom hem till hans föräldrar i sanliurfa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0