Västerås!

Satt vid 4a tiden inne på msn igår eftermiddag och hade videosamtal med Mathilda. Tre timmar senare mötte hon upp mig på västerås tågstation. Lite spontant sådär!! 

Det är väl ca 1,5 vecka sen som vi sa hejdå gråtandes på arlanda till varandra och ändå så fick jag hålla mig från att fälla tårar när jag rullade in på stationen. Varför ska man bo så långt bort från varandra för.. gillas inte! Känns dock underbart att va i hennes sällskap igen! :D

Igår drog vi hem till hennes kompis Cattis och drack lite, sen drog vi in till centrum för att kolla läget på Vässans uteliv. Jag var bara nöjd att få vara i närheten av trevligt folk, så att tiden inte blev så långvarig där spelade ingen roll för mig!:)

Eftersom Rami senaste gångerna i telefonen frågat om Mathilda har dött så tänkte jag att jag ringer upp honom och kör en suprise!;) Ringde och sa att jag var ute och att någon jävla brud kom fram och sa att hon kände honom och att hon tydligen hade något att säga honom.. as sur lät jag! haha, han säger att han inte vill prata osv men jag tvingar honom.. Det tar några sekunder innan han fattar att det var hon, men gaaalet så glad han blev! :D Så jäkla roligt att höra! Vi var ju trotts allt en väldigt bra trio!:)


Älskade trion! <3
Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahha kul att jag kan se framför mig hur han låter o vägrar prata me henne först ;P

2011-08-06 @ 17:58:46
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Caroline L

sådan vänskap är mer värt än allt guld i hela världen!

2011-08-06 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0