13/12-11

Trevlig Lucia på er, vi sitter här och väntar på Tanya som jobbar sedan ska vi sätta igång med lite julbak! :)

Gårdagen på personalfesten var grym! Vi fick helt fantastiskt mat. Bjöd på allt möjligt. Sedan efter lite käk spelade nästan alla bowling/biljard/airhockey/PS3 mm. Man kunde även bada då de var öppet. Inte nog med det fick vi tre fribiljetter i baren där vi fick beställa vad vi ville ha! Så jäkla generösa med allt!

Eftersom jag och Linda inte hade badkläder så gick vi runt lite och småsnacka med folk vi inte kände. Alla är väldigt trevliga här men tro mig de finns dryga pers också. Vi har en skåning på hotellet som jobbar i baren då han frågar om vi är turister eller jobbar här.. När vi berättar att vi också jobbar på hotellet kläcker han ur sig "aha va synd, då kan vi inte ligga!" öhm.. haha jaa vad ska man säga.. de va ju tragiskt!;D haha!!

Men ja kvällen var lyckad och när vi kommit in på området bestämde vi oss för att ge oss hem till Tanya, hennes roomie måste nog flygit upp ur sängen när hela ligan kliver in sjungandes! fick oss ett Shhh... haha!

Idag ringde klockan vid nio. Dax att ge sig upp för kurs som hölls av bossen på hotellen. Riktigt skön är hon och vi gjorde roliga scener tillsammans allihop!:) Så nu har jag fått diplom och en "Yes i can" brosh(Stavning?). Sen efter direkt kom en kille som skulle ha brand o säkerhet med oss, höll seriöst på att somna men ja nu kan man lite om det också!

Nu har jag slagit mig ner i Allysons soffa, hon sover i sängen brevid. Jag är as trött nu så funderar på om jag kanske också ska slå igen mina bruna en kortis i väntan på Tanya. Ja så får de bli!

Ja vissa av killarna visste ju garanterat hur man använde sig av Flowridern som fanns på hotellet!
Visst ser de grymt ut?! :)
Kommentarer
Postat av: Caroline Löfvall

Den där skåningen, vart han snygg? HaHa .. Ska jag kanske träffa ;) haha!!!

2011-12-13 @ 18:29:41
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0