25 december

Vilken mysig jul jag hade det igår. Efter att A och L kommit och hämtas oss var vi redan hemma kl 21.15, sköönt!:)

Det var bara hem och duscha och byta om till julfint, sen gick jag över dit och de hade gjort så himla fint med uppdukning och lagat massor med mat! :D Söta dem! Så vi satt och åt och skratta, prata om allting möjligt. Men magen sa ju stop ganska fort men som vanligt slank de ner lite mer senapsill, ohh det är så gott!:D haha!

Pratade med mor i telefonen straxt innan jobbet och då skar de lite i hjärtat att inte va hemma hos alla när dom just då bara satt och väntade in mormor och morfar! Men ja..what not kill you makes you stronger!

Kvällen avslutades med ett avsnitt från BB06.


Detta kort skickade jag hem på posten som en rolig överaskning till familjen, mosters familj och mormor och morfar. Min lillsis visste om det eftersom hon smuggla in korten och slog in dem och gav de till alla igår från mig. Inget speciellt sådär men en liten kul grej när jag inte kan va där! Och de uppskattades!:)
Kommentarer
Postat av: zandra

Haha!

Tack så mycket! Ja nu är den riktigt stor och större blir den väl!

Hoppas du hade en kanon jul!

PUSS

2011-12-25 @ 11:30:23
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0