Arvingarna

Jag frågade Allyson och Linda för ett litet tag sen "lyssnar ni på Arvingarna?" Allyson kollade på mig som jag var dum i huvudet och Linda svarade enkelt "nej"..

Så jag gick nyss in till mig, sitter nu och sjunger till Arvingarna och njuter av ensamheten med en kopp kaffe i handen!;D haha! rätt nice måste jag erkänna!

Vi hade bestämt att äta pannkakor idag, men både A och L var lata så jag och Emma gick ner till byn, fyfan va svettig jag var när jag kom hem, haha feta träningspasset men ändå väldigt skönt! Dagens motion skulle man kunna säga! Jag överaskade dom med lite skumtomtar och ris puffar om man kan julbaka ännu lite mer med. Ni vet när man lägger rispuffarna på en plåt och sedan smält choklad över och låta de stelna.. Mumma! :)

Gårdagens filmval blev tårar, ikväll blir det skräck! Yehj älskar skräck och vi har hittat en heeel del filmer som verkar as grymma! Ska bli spännande!:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla!

Haha, tack! :D

2011-12-15 @ 11:35:19
URL: http://pepernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0