Byta arbetsplats

Gårdagen var trevlig. En ledig dag som vi åter igen spenderade inomhus då det fortsatte att snö brulat mycket. På kvällen drog vi ihop ett gäng och gick hem till lillEmma och storEmma. LillEmma fyllde nämligen år så folk drack lite och njöt av kladdkakor och muffins.

Linda var jättetrött och gick och la sig medans jag, Ally, Daniel cch Partik hade filmkväll, kollade på Fritt Vilt. En nork skräckfilm, man röck till några gånger men den var inte speciellt bra faktiskt. Så vid 01 var det bums i säng eftersom klockan ringde 07.00 imorse, då var jag rätt död ska jag meddela!

Dagen på jobbet gick för övrigt riktigt bra idag, Anneli var nöjd med mitt arbete och man fick positiv feedback tillbaka! Dock ringde Erik (min chef) mig straxt efter att jag kommit hem. Jag ska tydligen förflyttas till det nya hotellet. Lite blandade känslor, för jag har precis lärt mig hitta på de gamla, men jag sa att jag ställde upp. Man kan väl inte få för lite med erfarenheter!:) Det blir nog lika bra och jag sitter inte fast.. Trivs jag inte sa han att jag får byta tillbaka! Det var tydligen två pers som han inte ville ha kvar där så han tänkte "sno" två nya. Så jag blev en av dom!

Nu sitter jag inne hos Allyson, fick middag här idag.. det var ju snällt av henne!:) Hon har varit ledig hela dagen gemfört med oss andra krigare!;D haha. Neej nu kommer snart lite folk hit på kortspel.

På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0