Gaaalet

Haha galen kväll jag Linda och Allyson har haft! Dansat afgandans..heter de så om de som dansar från afrika typ?! Sen självklart lite semmame, cha cha slide och halay. Hur kul som helst, på med högtalarna nästan till max och bara dansa dansa dansa! :D både Linda och Ally har gått på afgandans så de lärde mig lite, fan as häftigt!:D tänk o kunna dansa så. Sen lärde jag dem lite turk/kurd och satan va snabbt båda lärde sig. :D Så nu ska vi ha egen dans träning några ggr i veckan;) hihi.

Vi avsutade kvällen med att kolla Stockholm live med Shan da man, han är bra härlig alltså. En dröm att gå o se honom live!!

Så nu har jag precis kommit hem till mig, helt nybäddat i sängen. Man sover nästan lite bättre när de är helt nybytt. Känns så om inte annat!:P haha. Imorgon ska jag på upplärning av en tjej Amanda. 14.30 går bussen mot andra sidan berget! Ska bli spännande. Tanya hade jobbat kvälls shift igår och det var tydligen as slappt, men jaa.. vi får se vad eftermiddagen/kvällen visar.

Och snällt nog möter Ally och Linda upp Carro vid bussen eftersom jag jobbar när hon anländer hit. Härligt att man kan hjälpas åt!:)

Nu ska jag slagga, gonatt!


hahaha jag ser fruktansvärt nöjd ut!;D
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja tack! Nu hittade jag!

2011-12-18 @ 10:01:21
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0