Gratis 1 timme!

Jag befinner mig just nu på flygplatsen, min buss mot Trysil går precis här utanför fönstret men dock inte förns 12.50! Och jag hade tillgång till 1 timme fri surf, så varför inte utnyttja de när jag ändå behöver vänta på bussen. Få tiden att rulla lite!:)

Allting har gått bra so far.. surt att behöva casha 840kr för övervikt, men överlever väl! (A).. Hahah juste, jag beställde nyss två kokta med bröd, fick i mig en smörgås innan men kände att jag behövde fylla ut midjan lite till.. och jag säger bara, stackars kassörska.. hon kan ju inte bara börja fråga mig om vilket bröd jag vill ha.. Haha, sa nog "va" 4 ggr iaf.. hon börja skratta lite och tänkte säkert "jävla svenne!" :P mitt svar blev bara "ta vilket som de blir nog bra!".. Hon kom tillbaka med ett i fullkorn och ett vanligt!;D

jaa, vi hörs!:)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Så kul du skrev ! Jag är inne på din blogg nästan varje timme efter en uppdatering :) haha

2011-12-01 @ 12:10:36
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0