Klockan är ju fö fa-an över 12...

Igår (förrgår) pratade jag och Minna om att vi minsann skulle dricka öl efter jobbet, eller jaa det var typ jag som tjata sönder hennes öra om att jag ville ha öl och att jag bestämt skulle ta mig en när jag kom hem...

Men dirr när jag klev av bussen så ville jag mest självdö. På plats. Hur jäävla trött kan man vara liksom.. Men jaa jag var ju trotts allt tvungen att sticka in nosen hemma hos A och L som vanligt. Då möts jag av en tillpiffad Ally. Första man får höra är "Vi ska ut, du också så gå hem och duscha snabbt och kom tillbaka!" öhm.. "jag ska fan sova!" vad de dem fick tillbaka. 

Men ja jag tryckt mig förbi A och får syn på Tanya, Amanda och Linda som sitter där så fina och dricker en massa alkohol och då blev jag helt plötsligt väldigt lättövertalad och 30 min senare kom jag överspringandes med sminkväska och några öl! Festen vad igång!

T2 fick det bli. När vi är påväg dit och är ca 50m från stället så möter vi våran chef Erik, han bara skrattar och säga "jahaja ja ni drar ut när en annan drar hem!".. Skönt att ha en chef som är 2 år äldre än en själv som förstår sig på oss unga!;D

Vi dansade rövarna av oss hela natten lång. Så när de stängde bestämde vi oss för att dra hem till A och L på efterfest, fyllekäka lite toast som Tanya btw var grym på att fixa och bara umgås med härligt folk! Perfekt!

       

Ja kvällen var grym och även fast min klocka skulle ringa kl 10.00 imorse så gick jag inte hem förns 05.30.. Jag var en död människa idag på jobbet och jag ville bara självdö på plats vid flera tillfällen, men ja jag tog tag i kragen och jobbade på!

Skönt att jag börjar 15.00 imorgon.. EN dag kvar sen får jag ledigt, soooom jag längtar! :D

Nej men vafan gör jag uppe, min trötthet har slagit över.. Men jag ska allt trottsa den!

gonatt mina fans, vi hörs imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0