Svettlök!

Nu har jag precis kommit hem efter varit nere och handlat.. Jag tror jag inte varit såhär svettig på läääänge.. Hela feting omvägen ner, sedan bara lutning uppför hela vägen hem. Vi disskutera alla möjliga hjälpmedel som skulle kunna hjälpa oss..

HaHa juste påvägen ner.. Står det två män vid en traktor lite längre bort, vi skojjar om att vi kanske kan få låna den bara 30 min så vi hinner handla.. Sen när vi precis är brevid dom.. ja va fan händer.. Jag drar på en redig vurpa och gliiiiider förbi dom.. Det var ju inte alls as pinsamt! Där står A och L och as garvar... :P Fyfaan vad jag skämdes men kunde inte mer än börja skratta själv! ;D

Det måste nog sätt rätt kul ut för dom!:P haha. Kan ju bara tänka mig hur mycket jag hade skrattat! :P

Men nu är jag en riktig svettlök, så nu ska jag in i duschen sen göra lite mat!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0