The new home

Ja då var man framme! :)

Har fått iordning och packat upp alla mina saker.. haha nu då? ;) Hade varit himla skönt om Carro varit med från början. jag vill ju inte direkt kliva in till grannen på en gång och ba "tjaaaaaa-aa-a!" .. Och så ångrar dom att de ens börjat prata med mig!;)

Men fick lite sällis av killen som tog imot oss, han stanna ett tag och snacka! thanks ya! :)

Ikväll eller imorgonförmiddag hoppas jag att Erik dyker upp. Så man får någon information om vad som sker! Känns lite otåligt att just nu bara sitta här och vänta.. och förhoppningsvis kommer någon o knackar på dörren inom en snar framtid och säger "nu ska du få börja jobba!":)

Men jag har iaf hunnit med detta..

Mitt lilla vardagsrum har jag gjort julfint i!:)


Sängen är nybäddad och fresh! älskade Teddyfilten är klart man har där med!:)


Och så en uttråkad Anna!;) haha.. Ska nog göra lite mat nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0