22/12

Min lediga dag igår bara försvann, gick ju hur snabbt som helst.

Men jag och Carro klädde oss varmt och gick ner till centrum där jag hämtade paket från familjen och ett från mormor och morfar! Fick massa nödvändiga saker och gottigheter!:D Dock var det inte för skönt ute.. termometern visade -17 grader.. KALLT! gaah säger jag bara..


När vi kom hem gjorde vi åter igen pannkakor till middag. Jag slängde även iväg ett sms till Tanya påvägen hem att hon inte skulle äta något än så kunde hon komma över på pannkisar. Det nappade hon på! Och jaa jag fick även träffa Linda och Allyson som jag inte gjort sen måndags, så jag var tvungen att krama om dem!:D haha!

Imorse vaknade jag av mig sjäv runt 11.. Då hade Carro varit vaken ett bra tag tydigen. Så vi bestämde oss för att laga frukost istället för frukost.. ja och vad blev de om inte pannkakor igen? ;D haha. Ally var ledig så jag gled över dit och knacka (läs slog in dörren) för att fråga om hon ville ha.. Dörren öppnades efter ett tag med en mindre glad tjej;) jag började as garva och fråga om hon ville ha pannkisat. Hon förklarade sen att jag varit väldigt nära en dödenupplevelse idag men att pannkakorna räddade mig!;D haha!

Efter lite mat i magen och två stora monsterväskor packade skottade vi fram bilen som inte varit ute och farit sen tredje dagen vi kom hit ungefär.. Och sen dess har det ju kommit en hel del snö om man säger så!..

lite snö! :P

När vi var klara skjussade vi upp Tanya och Carro som nu är påväg hem. Tråkigt att de blev som de bev med livet rullar på ändå, som alltid!

Nu sitter vi i här och värmes oss med nybryggt kaffe under filtar och lyssnar på julmusik!:) myys!

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknade Anna :/ men vadå mina väskor var inte tunga väl ? Haha

2011-12-22 @ 23:23:32
URL: http://piiccaboo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fick inte tanya o Carro jobba kvar?

2011-12-22 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0