Varma koppen

Har precis haft Tanya här på lite besök. Vi ska tydligen jobba ihop på morgonshiftet nästa vecka fick jag information om.. vilket betyder att jag börjar 04.30 ist men slutar då kl 12.30 så de är ju skönt! Då ska jag umgås med folk som en vanlig människa igen! :P haha. Vet ej hur länge de kommer att hålla i sig så det gällar att passa på.. Vi ska tydligen snurra lite i personalen för att få testa på allting. För på Public morgon och kväll gör man inte samma saker!:)

Vi har ju haft lite planer på att jag och Tanya ska flytta ihop nu eftersom vi båda bor ensamma.. Men om vi både ska jobba och bo ihop så kanske de är lika bra som Erik sa att vänta ett tag;)


Jag och Tanjiiii :)

Nu ska jag slurpa i mig min varma koppen smak kyckling (vad annars?!) och sedan dra iväg på jobb!

Ha en fortsatt bra dag! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0