D.Ö.D

När jag kom hem idag gjorde jag mig en turkisk omelett och sedan böt om för att sticka på träning. Det var testgång för Mixpass idag.. fyfan jag trodde jag skulle dö.. "vi kör lite enklare nu första gången" jo man tackar.. jag kan knappt lyfta mina armar över huvudet nu utan att de bara faller rakt ner.. Känns som min kropp vägen 150 kg!! puh.. men ska väl vara bra, men träningsvärken jag kommer få av detta kommer jag "älska" .. Men sen direkt efter så körde jag 20 min på löpbandet! Så tog väl igen all träning som jag hoppa över igår. jaja slut pratat om de!

Är nyduschad och sitter nu och väntar in BB. Sen ska jag läsa något kapitel i boken, sen så får de bli sääängen. Skönt att börja sent imorgon!:)

Det blev aldrig att träffa mormor idag, utan jag tror jag tar det till helgen om de funkar. Men jag har faktiskt blivigt på bättre humör, tack och lov! :)


Sista feb idag, börjar närma sig bättre tider! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0