Kan vara en av de läskigaste sakerna jag gjort!

En dag bestämde sig jag Erika Emre Emin och Mehmet för att åka på tivoli... Och jaa, här är en av karusellerna!!


Jag, Emin, Erika och Mehmet åker Vikingagungan på turkiskt vis minst sagt! Den ärligt talat stod RAKT upp!! Fyfan tror jag aldrig har varit så jäkla rädd i heeela mitt liv!!



Alla ser ändå rätt glada ut förutom Erika som ser mer än rädd ut!! Haha.. men låt er inte luras av bilden.. när den hade hållt på ett tag säger jag till dom att jag håller på att spy och bli helt yr.. jag vinkar till Emre att få dom att stanna!! Erika skriker ärligt talat till Emre att han ska säga åt dom att få stopp på den NU!!! Precis efter börjar dom bromsa och vi tror att faran är över.. WRONG! Den började då åter IGEN åt andra hållet.. mashi gama alltså!!!



Men tillslut var vi ju tvunga att ta ett "Vi klara det foto" :D haha.. vi ser jätteglada ut på bilden men direkt efter hasade vi oss där ifrån riktigt illamående! haha!

(Och nej jag är inte svettig på bilderna, vi badade innan och jag hade fortfarande bikinin på mig under!:P)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv:

Ja det är så sjukt jobbigt också! Pallar inte med tjejen alltså :(

2011-02-04 @ 14:45:02
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0