Lördag

Vilken mysdag jag har haft. Drog iväg ett sms till min fru imorse och hörde om vi skulle ses, sagt och gjort. Vi gick runt lite ute i solen och sedan satte vi oss på ett cafe och bara prata och prata en bra stund! Jag märkte det påvägen hem sen, fan va glad jag kände mig! Jag fick massa possitiv energi av att träffa min dam. Det var längesen vi sågs nu så de behövdes verkligen! Gah vad jag inser att jag saknat henne något så sjukt mycket! :)

Väl hemma så hade mamma tjejkväll så jag var med på deras middag och har suttit och snackat ett bra tag nu men gav upp för känner att jag är sliten så tänkte gå upp! Så här sitter jag nu och lyssnar sönder "i just had sex" som jag aldrig tröttnar på för fem öre! ;D Föresten är det bara jag som tycker att Akon är brutalt snygg och sexig i den videon? ;)


Jag och min fru ♥
Kommentarer
Postat av: Linda

¨Åååh vad mysigt :) Härligt med människor som man får så positiv energi av :) Mer av sånt :D

2011-02-12 @ 22:45:26
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag meeeeed! Alltså.. Jag måste berätta det här. När jag kom hem och vi smsade lite så kollade y på min mobil och frågade vad frugan betyder. sa att det betyder typ "my wife" han kollade på mig och ba: aaa jag visste det, det är nåt mellan er, jag såg det förut. Okej Mikaela så du älskar inte mig längre å bla bla bla... Hahahaha. Sen om jag gick in på din blogg, facebook eller varje gång jag får sms (inte ens av dig) så kollar han på mig med värsta blivken. Haha. Herregud säger jag bara.



Puss på dig FRUGAN <3

2011-02-13 @ 14:46:33
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0