Roooligt

Alla vi tjejer som har lärt känna varandra genom Turkiet och som umgås både här och där har en egen grupp på facebook där vi skriver, sätter in bilder osv om allting princip! Jag la nyss upp ett filmklipp där sen vi hade våran återträff! HAHA.. Eftersom jag inte vill lägga ut videon på youtube som behövs för att kunna visa den här på bloggen så kan jag tyvärr inte visa den för er. (Vad jag vet iaf, lr går de att lägga upp klipp från datorn?!)

Men vi spelar iaf charader.. När jag suttit ett tag och funderat så kom jag på den EXEMPLARISKA idéen ;D tyckte jag iaf!! haha!

Så jag lägger mig ner på golvet raklång, rullar fram och tillbaka (från mage till rygg) och ger som ledtråd "När de blåser så åker jag lite fram och tillbaka" .. och så rullar jag på.. Alla chansar hej vilt, men INGEN lyckas komma på vad jag var för något! ;)

Sen efter så avslöjar jag för alla att jag är ett sandkorn! Det var nog inte bara EN av mina tjejer som tycker jag är dum i huvudet när jag avslöjade det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0