Stridsyxan är nerlagd.

Imorse när klockan ringde var det jag som låg kvar och snooza i 20 min och hoppades att jag skulle blandat ihop dagarna och råkat ställa klockan på en lördag.. men icke, det var bara att tvinga sig upp och ge sig iväg.
En skön grej vid mellanmålet idag så har vi suttit väldigt länge och jag frågade barnet mitt imot..
Jag - Är du klar nu?
* ; nej
Jag; nehe okej.. Ja vi kanske kan sitta fram till midsommar och äta?
* ; Jaaaaa midsommar!!
Jag;   -.-

Kanske inte så att jag menade det ordagrant! Men man kunde ju inte låta bli att skratta sen efter!:P

Jag fick mail idag från mitt kära/sviniga/dumma/underbara X.. beror lite på hur man ser honom.. Där av överskriften. Vi prata lite och han var inte alls otrevlig och önskade mig t.om en trevlig dag och bad mig ta hand om mig när vi avslutat allt. Trodde aldrig han skulle svälja sin stolthet, men ja tillslut så:) Skönt att inte strida med honom mer! :)

Tänk att en gång i tiden var du mitt allt!
Men sen sabba du det!


Neej, det står träning på schemat nu och det är dax att byta om, vi hööörs! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj där ser man!

Hur kommer det sig egentligen??

Hur kändes det????

2011-02-09 @ 23:01:32
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå! OMG! Jag känner igen honom som fan! Vart jobba han o vad heter denna killen :O

Krraaam!

2011-02-10 @ 00:10:41
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

oj säger jag med... Skönt att det fanns en gnutta mänskligt i honom då!!!

2011-02-11 @ 17:25:44
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0