Torsdag!

Igår blev de ingen update eftersom jag hade fullt upp och när jag väl kom hem så gick jag faktiskt och la mig så jag skulle orka gå upp imorse då jag öppnade på jobbet! Fick lite extra timmar i sängen, de klaga jag inte på imorse kan jag tala om!:)

Tills imorgon har jag bakning på jobbet. Jag tänkte bjuda på pannakottapaj med blåbär.. Vad annars om inte blådär?! Haha, alla som känner mig vet att jag är en riktig sucker för blåbär, verkligen så sjuuuukt gott! :D Om jag köper yogurt eller smootie eller gör egen eller om jag bakar, så är det oftast något som innehåller BB. haha! Kanske blir till övertyr ibland?! Vore kanske kul och testa ett annat bär!;)

En dag kvar hurreni.. Sen så är det åter helg igen! Imorgon då ska jag ha filmkväll tillsammans med min stora syster och mosters två älsklingar. Vi ska väl även försöka få ihop en riktigt god middag också! Tål och tänka lite på vad som ska göras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0