Jag är som en lampa, lyser och ser ner på er

Alltså träningen imorse var så jobbig så jag nästan fundera på att låta hjärtat stanna..heeelt seriöst.. puha puha!!

Annars har väl dagen inte bjudit på speciellt mycket.. Tog en liten prommis och sedan har jag pluggat lite! :) Har även städat och mublerat om hela mitt rum för att ha något och göra.. Mamma har säkert tjatat på mig i två månader.. Jag är ganska pedant av mig så SÅ stökigt har det faktiskt inte varit.. Men om man ska gemföra med henne så tas jag nog som en riktig slarvmaja! haha!

Igår så var jag iväg med min moster till Täby och handlade lite. Enbart nödvändiga och bra saker!:) fick även hem lite som ska tas med på resan. Nu är det bara två jobbveckor kvar sen beger vi oss!:)

Och vet ni.. Jag är ingen som kör på vanliga svarta solglasögon, utan varje år så har jag haft olika färger. tex 08-turkos, 09-lila, 10-guld och detta år blir det; Cerise


Fa-an jag kommer va coolast på stranden i år igen.... lr?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0