03-01-11

Gårdagen var great! Spenderade hela dagen och kvällen med frugan och Yakke. Det var häftigt att se Yakup här hemma i Sverige! :)

Vi satt mest och pimpla te och prata på hela kvällen. Min mun gick i ett, de märktes verkligen att jag inte fått träffa henne på länge! :P Sen tog vi en paus och gick och handlade lite tillbehör till Wok´en vi (mikaela) fixade ihop, blev väldigt gott!:)

Sen när det var dax att bege sig hemmåt så snöade det brutalt mycket, helt galet att det inte kan sluta snöa, vi har tillräckligt känns det liksom som! jaja..


Kvaliten är inte den bästa, iphone3 har sämst kamera! Men de är lika söta iaf!:)

Tessan och Nero kom och mötte mig vid bussen igår så följde jag med hem till dom, kollade lite på Animal planet. haha vilken överaskning när man är i hennes sällskap, men igår var det faktiskt två asbra program efter varandra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0