Åkning

Denna kväll har jag spenderat med systrarna och även Robin. Först var det bara Tessan och jag, lagade mat så den var färdig tills Robin kom hem sen satt vi och dega framför tvn ett tag och självklart mös med William och Oliver!:) sen hörde Jossan av sig och fråga om jag ville med ut och åka madrass. Så det slutade med att vi alla tre systrar och Nero drog ut och hade lite rejs i backen! Haha det var så jäkla kul!!!:D Efter någon timme begav vi oss in i värmen hos Robin och mös i soffan till Wallanderfilmen Arvet. Tror faktiskt inte jag har sätt den förut.. Inte vad mitt minne kan låta sig påminnas om iaf!:) Och för bara ett litet tag sen kom Jossan och jag hem. Påväg hem turades vi om att sitta på madrassen medans den andra sprang före och drog, haha gaaalet så snabbt det gick i kurvorna alltså!;) En riktigt roligt kväll har det varit!!:) men nu är jag trötter och tackar för mig!:) Gonatt folket!
Kommentarer
Postat av: Esther

Låter som det har varit en rolig kväll :)Går det fort när man åker på madrass?

2011-01-04 @ 01:20:13
URL: http://mylifeallover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0