Dagen började iaf bra ....

VARNING FÖR EN SVÄNG AV BITTERHET! ;D

Jag satte mig här när jag kom hem för jag ville betala in mina räkningar så det är gjort. Medans datorn slår igår så gick jag in och bädda min säng för jag hatar när man väl ska lägga sig och så är det inte bäddat!! Medans jag håller på att bädda ringer telefonen. (jag visste att vi hade tvättstugan och ingen var hemma så det var ett "ringer och ber henne hämta tvätten-samtal).. så jag ignorerar det och fortsätter bädda iordning..

Grejen är att de lägger inte på och för ett litet tag slår det mig att de kanske kan va en telefonförsäljare, för de fattar ju inte heller att man ALDRIG vill snacka med dom.. Men de ringer och tonerna är väl uppe i 14-15 stycken.. Jag börjar bli jääävligt irriterad och står och svär för mig själv. Tanken kommer upp om jag kanske ska springa ner och svara iaf men blir de då så att jag sprungit ner och så lägger dom precis på, då kommer jag fucka ur totalt!!

Tillslut lägger dom på, säger då högt för mig själv "ja det var fan på tiden!!" .. Det går 2 minuter sen börjar det ringa igen.. mot min vilja går jag ner och kollar nr.. Det var mammas nr, jag svarar JAAAA med den bittraste och argaste tonen jag kan få fram.. hon säger då..
M - Varför är du så sur för?? Vad gör du?
A - Men ingenting vad vill du???
M - Sluta va så grinig.. pappa vill prata med dig!
A - Jaha..
Då hör man pappa när man tar telefon "vadå vad vill jag säga?!?!" Mamma "prata nu!"
P - Ja hej
A - Jaa vad ville du?
P - Jo jag tänkte om du kunde hämta tvätten nu på en gång?
A - Vadå sa hon att du skulle fråga bara för hon vet att jag skulle fucka ur annars eller??
P - Hahahhaha ja men precis, så fixar du de då?
A - Mmm visst..

Sen lägger jag på, svär lite för mig själv väldigt arg.. Sen när jag springer ner för trappan så säger jag "fan fan fan fan osv" hela vägen ner en gång på varje trappsteg.. sliten ner jackan från galjen och går iväg ur i det ISKALLA vädret och hämtar tvätten...

Bitter tjej? Då var jag fruktansvärt irriterad, nu skrattar jag vara åt de! ;D
Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha åh vad undebart bitter. En exakt grej som jag skulle kunna göra :D

2011-01-25 @ 19:46:27
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Sarina

HAHAHA!! Du är bäst Annis :P tänk om alla bittra människor skulle vara lika härliga som dig gumman!! <3 puss

2011-01-25 @ 21:08:03
Postat av: Linda

hahaha sånt där är så typiskt mig också =)

2011-01-25 @ 22:10:35
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Tina

Flinar för mig själv här på andra sidan jorden för jag ser det exakt framför mig HAHA! =D Bra att du har självdistans!

2011-01-26 @ 10:50:02
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0