Härliga minnen

Jag sitter här i mina röda harem byxor i stl M men känns som XXXXXXXXXL om inte större. Dom är gudomligt sköna måste jag erkänna! Absolut ett av mina bästa köp;) haha! Och självklart är de köpta i Turkan, vad annars!

När jag har på mig dom börjar jag tänka på när Mary och jag var i Västerås hemma hos Mattis! Mathilda ska gå på toan och de sista hon säger är "skratta inte åt något roligt medans jag är borta!" hon försvinner och jag ska gå in för att hämta något som jag inte minns vad det var just nu.. och snubblar jag på byxorna och flyger raklång längst Mattis vardagsrum!!! Mary börjar att as garva och jag hann tänka tanken "ska jag gråta lr skratta?" för det gjorde förjävla ont.. Men jag valde och skratta!!  Då hör man Mattis "vafaan gör ni jag sa ju åt er att inte skratta medans jag var borta!" Och jag och Marie bara skrattar tills vi nästan tappar andan! :D hahaha!! Härligt minne! :D


Älskade Mattis och Mary!
Kommentarer
Postat av: Sarina

HAHAHAHAHA!! riktig sköööön inlägg min fina Anna <3

2011-01-23 @ 22:53:24
Postat av: Mathilda

HAHAHHAHAHAA jag började garva nu redan efter jag läst "sitter här i mina röda harembyxor", för jag förstod vad som skulle komma :D HAHAHAH! Dock smärtar det i bröstet att jag missade ditt fall :(

2011-01-23 @ 23:46:54
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: zandra

haha

alltså jag dör. du är ju så sjukt rolig!

ÅÅ söta du! Vad jag kommer att skratta mycket när jag ser dig :)

2011-01-24 @ 13:39:12
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Mary

HAHAHAH! Det är riktiga minnen som verkligen har bitit sig fast i hjärtat ;) Satt här och skrattade i min ensamhet samtidigt som jag insåg hur galet mycket jag SAKNAR ER!

2011-01-24 @ 22:22:02
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0