Måndag

Denna dag har jag varit hemma. Hörde av mig redan igår om att jag skulle bli hemma idag eftersom de inte gått 48timmar sen jag spydde sist. Och har man den regeln på barnen så vore det ju bara sjukt om inte personalen höll den! haha:P

Jag satt och kollade tågbiljetter till i helgen och ALLA x2000 är det slutsålt på, så det är bara gilla läget och hoppa på tåget som tar 3,5 timme ist för 2..!! ska se till att ladda telefonen med galet mycket ny musik tills dess! haha :p

Har även tagit mig en promenad ute i solen idag, underbara sol! Det var riktigt skönt. Känns lite som vi börjar gå åt rätt håll nu!! Lovely!:)
Kommentarer
Postat av: Mary

Rätt håll?!?! Inte i söder iaf, här har det snöat igen... SUCK!

2011-01-31 @ 19:04:39
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0