Släkten C

Det ända som gjort mig glad idag är allt prat jag faktiskt hunnit med me alla N´s släktingar! T.om släktingar från Viransehir och Urfa har addat mig på msn och facebook senaste dygnen! De säger att dom saknar mig väldigt mycket och frågar hela tiden när jag kommer till Turkiet! Det skär lite i hjärtat att jag inte kommer träffa dom något .. Sen frågar det varför jag och N har gjort slut. Antar att de inte fått någon förklaring..vem vet!

Sitter just nu med hans kusin S i camen! haha vad roligt det är att se han!:D och även alla turkar i bakrunden med de lila huvudbonaderna! (i Viransehir har även alla de äldre männen huvudbonader) och om jag inte minns helt fel ifrån vad N berättat så är det typ den "färgen" som man har just i den byn där han bor! Men inte helt säker!:)

Neej u ska jag fortsätta vara social med honom!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad gulliga de är då. Jobbigt att du inte kommer o träffa dem nåt i sommar då.. Men kul att ni fortfarande har kontakt :)

2011-01-30 @ 19:37:04
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv:

Ja ett gott intryck måste du verkligen ha gjort o det kan du ju bära med dej iaf :D Måste kännas hur skönt som helst :) Även om det inte blev ni så har du ju dem på ett sätt ändå liksom :)

2011-01-30 @ 22:40:47
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Mikaela

<3

2011-01-31 @ 10:12:16
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0