Som ni har saknat mig.....

Im back on track!
Det var verkligen skönt att ha lite paus! Behövdes nog. Nu har jag fått mig ordentligt med sömn om nätterna vilket jag behövt då vi har haft inskolning denna vecka. Har gått superbra och fått massa beröm! :) Men man känner att man är helt slut nu efter första veckan avklarad!
I onsdags öppnade det nya gymet här i gettot och självklart är ett träningskort köpt, har fortfarande lite lätt träningsvärk i benen:P Och på söndag blir det gympa, det ser jag verkligen fram emot! :D
Jag haft en oro i kroppen de senaste veckorna, ända sen jag kom hem från Turkan faktiskt! Igår fick jag besked och ond som jag är så KUNDE JAG INTE FÅTT ETT BÄTTRE BESKED! Känns bra! ha!
Neej, det är fredag idag, vilket jag inte kopplade förns på eftermiddagen idag. Hur kunde jag ha missat det egentligen?:S haha.
Hörs snart igen! Tjaaaao!
Kommentarer
Postat av: zandra

vad? vilket besked? känns som att vi pratar för lite gumman.

saknar dig



puss

2011-01-14 @ 16:32:08
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag blev så glad så glad! Det gjorde min vecka det ;D

PUSS <3

2011-01-14 @ 17:42:25
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0