Torsdag idag

tjenare dårar!

Min trötthet under de senaste dagarna har verkligen varit på topp!! förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån. Imorse vaknade jag ännu tidigare än klockan (som stod på 05.40) av hemtelefonen som ringde...

Sen när jag kom till jobbet höll jag på att skrämma upp mig själv. Fick för mig att jag hörde saker och inbillade mig då att det var någon skum typ som tagit sig in på dagiset och sen planera att döda mig eller iaf slå mig... haha låter väl töntigt såhär men själv på ett stort dagis (förlåt...förskola) och det är mörkt övrallt... Våran byggnad är format som en "fyrkant med två ben" (tänk er typ ett A fast där i rektangeln är de en fyrkant.) Och som första person ska jag låsa upp mellandörrarna och för att komma till dom måste jag gå igenom några rum.. men imorse då fan sprang jag nog de fortaste jag kunde sen när jag kom in på upplysta avd så smälde jag igen dörren efter mig så "personen" inte kunde ta mig!!;D hahaha störd jag är.

Efter jobbet var jag väl hemma i 10 min, sen gick jag upp till syster där jag fortfarande är kvar, dock ska jag snart bege mig hemåt! Men vad ska man göra när Robin gör allt för att hålla kvar en? ;) höhö ...

Hoppas eran dag varit bra iaf! :)

PS. Erika, på bordet idag stod det potatis, pannbiff och en brun sås. PUSS!;) Ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0