Vad hände 2010?

Januari
Jag kom hem den 12e Januari från Viransehir. Och det dröjde inte länge förns det var dax för att börja jobba igen.. Jag umgicks lite med Tina då det fanns tid och en helg hos mormor och morfar, annars var jag princip kvar i min lilla bubbla och höll mig för mig själv!



Februari
Jobbade för fullt i veckorna, mycket extrajobb blev det. spendera tid med Cia då hon fortfarande bodde hemma. Var ute på krogen och åt middag och festa till det lite med några av arbetskamraterna. Kollade väääääldigt mycket film, jag tror mest jag bara ville att tiden skulle rulla på! Jag "tjaffsade" med mitt ex´s ex´s flickvän..haha töntigt.. Och sen kände jag bara saknad princip, varje dag! Och princip varje kväll spenderades med Jerkisen på msn.



Mars
Jag hade börjat prata med Mary och tagga inför sommaren. Hade även börjat få kontakt med andra tjejer genom bloggen som hade koppling till Turkiet. Jag tyckte att jag hade blivigt vit och begav mig mot solariet för att få färg. jag jobba jobba och åter jobb. Var på bio och såg Alice i underlandet som jag somnade in lite till ;) höhö. Jag och Erika bokade bord på Tavernas Efes. Jag var princip ute vaaarje dag och gick (fan va duktig jag var då da). Jag var iväg och lyssna på när Andreas hade spelning! Jag och Erika hade beställt resa!



April
Jobbade dom första dagarna. Jag längtade dom en galning på att få ge mig iväg den 10e. Min älskade och bästaste kusin blev hela 18 år. Erika kom ner den 9e vilken även var hennes födelsedag som vi firade med en Efes och god mat på en turkiskt restaurang. 10e april begav vi oss iväg. Jag träffade Mikaela och Zandra för första gången. Vi spenderade våra dagar på stranden och olika Cafén. Jag träffade även Tina och vi hade en härlig Efes-kväll hemma i Zandras och Mustafas lägenhet. Nusse och Yakup fann varandra och fantastic four hade bildats. Jag hade två helt perfekta veckor i Turkiet. Sen började jobb året igen som en rivstart.



Maj
Tina fyllde år, pappa fyllde år, mormor fyllde år, Mikki fyllde år. Många majbarn var det! Behöver ju inte nämna att jag jobbade vecka ut och vecka in. Spenderade en helg hos mormor och morfar. Jag och min kusin bodde ensamma en vecka ihop. Niclas hängde här hemma nästan varje dag. Vi fanns i publiken när Andreas skulle sjunga och gick ut och tog en drink efter. Hade partynight med Tina cia adde jocke mfl. Jag bosatte mig även hos Tina en helg. Jag saknade saknade och åter saknade. Jag drog in en tidig morgon till Arlanda för att träffa Mathilda för första gången och säga hejdå. Jag Tessan pappa och Robin gick och kollade Aik-Åff. Min lillsis gick ur 9an. Sen avslutades maj med födelsedagsfirande hemma hos Mikaela!:)



Juni
Juni månad började med fantastiskt fin väder här i Sverige, vilket gjorde att man kunde ligga på baksidan och bättre på brännan. Träffade och hade myskväll med Helen. Jag var typ psykiskt ostabil och ville bara mer än vanligt bort från Sverige. Mary kom till Stockholm och hälsade på!:D Jag lyssnade princip sönder låten Samame;) Jag önskade även "Arabjäveln" Sara en trevlig tid i turkiet;) haha. Jag räknade ner heeela tiden. Jag klädde ut mig till en "Indier" hemma hos Cia. Jag och mikki träffades varje kväll och jag saknade henne olidligt myclet när hon på nytt begav sig iväg. Jag jävlades med jobbarkompisarna i brist på annat och de sluta med att dom tyckte jag var en ond människa!;) Mor och kusin fyllde år. Jag var på skrattstock med Mikki. Jag och kusin hade en heldag inne i stan med shopping och god mat. Min resväska låg där på golvet och började bli full, den 25 bar det av till Turkiet. Missade planet i istanbul vid mellan landningen men det gick prima ballerina efter jag visade min arga sida!;) Äntligen var jag nere i paradiset bland alla människor som jag älskade så mycket! Jag bara njöt av att få vara där. Och jag hade även mitt livs bästa midsommar!


Sista halvåret tar vi vid ett annat tillfälle!:)
Kommentarer
Postat av: Linda

Hittade din blogg av en slump och måste bara säga att jag gillar den super mycket :) Jag har själv pojkvän från Turkiet eller kurdistan som jag träffade i alanay i oktober :) så det är lite kul att få läsa om nån som är i liknande situation :)



kram

2011-01-04 @ 15:43:34
URL: http://myheartmylifemychoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0