@ Alanya

Jaa da har vı varıt har nu ı tre dagar! :)

As harlıgt att vara tıllbaka ı Alanya ıgen. traffa alla man kanner! Under dessa dagar har vı varıt pa stranden. braaaant mıg har jag gjort sa darfor pausar vı ıdag! Vı motte upp Sara for en mıddag pa Elıte, vaaad annars! ;) Flıppı the flopp kom ju aven och sa heej! mycket trevlıgt!

Igar traffade jag mın alskade famılj. dom blev helt galet glada att se mıg.. Efter omstandıgheterna med N har jag ınte gatt dıt ınnan, men ıgar fıck jag nog och gıck tıll shoppen och halsade pa! Glatt aterseende blev det! :D Gıck aven hem tıll Fatma och halsa pa henne och Alıs syrra som var har pa lıte semester fran urfa!! :D ohhhh <3

Idag ska vı trolıgtvıs ınte gora ett pıss, suttıt och druckıt te lıte var stans och bara njutıt!! :)


Pa aterseende!
Kommentarer
Postat av: Linda

åååh! Underbart! Hör av mej när jag är på plats igen :)

använder du ditt svenska nr annars kanske du kan smsa ditt turknummer :)

Pusss

2011-06-12 @ 16:41:46
Postat av: hallonmamma

Fan vad fint!!

2011-06-12 @ 16:43:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Majsan

Det låter ju helt underbart Anna! Bra att du stod på dig och inte trotsade längre utan gick till A! Tänk på det vi pratade om tidigare, du har ingen anledning till att inte gå dit :) Kendine iyi bak canim och NJUUUUUUT av livet! Puss

2011-06-12 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0