Back on track in Sweden

Det har inte blivigt någon uppdatering då jag haft fullt upp sen jag kom hem och inte nog med de håller jag på att bli sjuk! Illa illa. Måste vara Sverige de beror på.. höhö..

Annars då.. Resan ner gick ju bra;) tur jag hade Mattis med mig för när jag sa att allt var lugnt så höll vi på att komma sent till gaten i Istanbul så vi skulle missa planet! haha. Bra start liksom! ;)

Även fast vi kom ner sent, närmare tolv på natten så slängde vi bara in väskorna i rummet, bättra på fejjan och gick ut för att möta upp Alex och Mehmet! Jag hade inte träffat någon av de innan men guuud så trevliga dom var! :D Och redan första natten fick jag äta min älskade soppa! Mumma! :)

Tyvärr var det ganska pissit väder i början, de första dagarna bestod mest av regn.. När de väl kom fram lite sol så försvann den lika fort, men vafan vi var ju i Alanya, dumt att klaga!;D Dagarna bara flög iväg och allt kändes nästan stressigt. Men jag hann träffa alla jag ville och jag hann säga hejdå till de flesta! :)

Orkar inte berätta så mycket just nu, men kan låta er veta att redan efter första natten så sa jag till Mathilda att detta var en av de absolut bästa resorna dit ner!! Jag hade så jävla kul hela tiden, jag fick umgås med underbart folk, jag fick lära känna nytt folk som jag tycker jätte mycket om och jag fick känna värmen av solen. Bara atmosvären av Alanya fick en att må hur bra som helst!! 

Jag bjuder på bilder vid ett senare tillfälle! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Mashegaaaaaamaaaa. Verkar som du haft en underbar resa:) Hoppas allt är bra med dig.

Hörde att du varit o hälsat på min man och att du gjort en tattoo?? Den MÅSTE du visa:D PUSS<3

2011-03-14 @ 18:46:01
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Linda

Välkommen hem igen :)

Puss

2011-03-14 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0