:)

ohoo, det är söndag!!!

Vaknade as tidigt pga att solen lyser in genom fönstret. Egentligen ska man inte klaga på det.. Men när man vaknar runt 07.20 då är det inte lika kul.. Man gör allt för att somna om men de går inte!

Nu när man sitter här i sängen och kollar ut över hela rummet.. då förstår jag äntligen vad mamma menade för några dagar sen med "du kan inte tänka dig och städa ditt rum?" haha. grejen är att jag är bara här inne när jag ska sova eller plugga lite.. Och det är både och nattetid så jag "hinner" inte städa;) Men ska väl ta tag i det iaf! (tror jag)

Nää nu ska jag gå upp och sätta på lite kaffe, vara social med min far och sedan börja åter igen med packningen!

tudeluuu...
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är hon :)

2011-03-06 @ 16:10:05
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0