Lördag

Det är fantastisk väder ute idag och jag funderar på om man ska ut och gå lite!!:) förhoppningsvis kanske solen vill ge mig lite färg, det vare inte helt fel faktiskt!!

Senaste dagarna har jag haft ett sådant sjukt sug efter att få åka till Turkan. Emma berättade igår att hon bara gick i linne och att det börjar ta sig riktigt bra nu med värmen! Och när hon nämnde att de troligtvis skulle ner i hamnen och skaka sina rövar blev jag faktiskt väldigt avensjuk.. jag vill ocksåååå!!

Men i början när jag kommer ner ska jag vara lite ledig så det kommer finnas tid att göra det då! ;) Och det är ju inte så att jag drar hem efter 2v, nej nej.. nu har jag flera månader på mig!:) i like it!


Jag tycker verkligen att den här bilden är skön alltså, det märks att man
har förbannat kul:D
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack min älskade!! <3

2011-03-26 @ 19:59:25
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0