Skrik-sjunger på Ask och Semmame

Jag sitter och sjunger med hög stämma på de låtarna just nu, det liksom gör nästan ont i halsen för att jag skrik/sjunger ganska högt! Pappa som är där nere måste ju vara totalt missnöjd med sin dotter;D haha..

Jag går ofta runt och sjunger eller nynnar på turkiska låtar och han bara kollar på mig som att "vart gick det fel!?" haha! När han ger mig den där speciella blicken så brukar jag ta i lite extra och lägger till lite dans. Då avslutar det alltid med ett skratt;)

Innerst inne vill han nog allt stå där brevid mig och gunga med knäna och rycka i axlarna, men de lär han aldrig erkänna! ;D haha.. Nerå risken är inte allt för stor! :P


Turk-Anna ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha okej ;)

Nja, hänger mest på östra :)

Hängt lite i damlatas, men östra känns som hemma ;) Haha. Alla vet vem jag är, och jag vet vilka alla andra är. Haha.

Nästa år blir de förmodligen också Östra sidan :) Men tar ju bara 10 min att gå till hamnen, så de är bra :)

2011-03-31 @ 18:09:20
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/
Postat av: Linda

Solglasögonen gjorde verkligen hela outfiten :D

2011-03-31 @ 18:31:20
Postat av: sara

HAHAHAAA

2011-03-31 @ 20:10:12
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0